26.11.07

L'Arc de Sant Martí

BÍBLIA DE MONTSERRAT: >>>>Déu va dir a Noè i als seus fills: «Jo estableixo la meva aliança amb vosaltres i amb els vostres descendents, i amb tots els éssers animats que són amb vosaltres: ocells, bèsties, tots els animals salvatges que són amb vosaltres, amb tot allò que ha sortit de l'arca, tots els animals de la terra. Estableixo la meva aliança amb vosaltres: cap criatura no serà mai més exterminada per les aigües del diluvi, no hi haurà mai més cap diluvi per a devastar la terra».
Déu digué encara: «Aquest és el signe de l'aliança que jo estableixo entre jo i vosaltres i tots els éssers vivents que són amb vosaltres, per totes les generacions: poso el meu arc en els núvols, i esdevindrà un senyal d'aliança entre jo i la terra. Quan aplegaré els núvols damunt la terra, i l'arc apareixerà en els núvols, em recordaré de l'aliança que hi ha entre jo i vosaltres i tots els éssers animats, tota criatura, a fi que les aigües no esdevinguin mai més un diluvi per a devastar tota criatura. L'arc serà en els núvols, jo el veuré i em recordaré de l'aliança eterna que hi ha entre Déu i tot ésser animat, tota criatura que hi ha a la terra». I Déu digué a Noè: «Aquest és el signe de l'aliança que estableixo entre jo i tota criatura que hi ha a la terra».<<<< (Versícles extrets) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Com tothom que hagi estudiat primaria ja deu saber, l'Arc de Sant Martí és forma per la llum del Sol a l'atravessar les gotes d'aigua de pluja. Però se suposa que abans del Diluvi Universal la pluja devia ser inexistent ja que l'Arc de Sant Martí sembla molt clar que apareix per primera vegada després del Diluvi ja que, Deu mateix ho diu "poso el meu arc en els núvols", el qual diu "poso" i s'entèn que abans no hi era encara "posat". També podriem considerar que Deu va introduïr unes lleis naturals noves que descomponguéssin la llum del Sol a l'atravessar les gotes de pluja però, això d'introduïr unes lleis físiques noves és un "remendo" a l'Obra de La Creaciò i sembla descabellat que Deu posés un "parxe" a la seva obra ja que, les lleis naturals ja les va establir en el principi. Els científics creacionistes han suposat la possibilitat de que la primera pluja siguè la del Diluvi Universal, i d'això se'n desprèn que abans del Diluvi no sortia l'Arc de Sant Martí perque no plovia en la forma que entenem la pluja avui. Sobre el regadiu de la vegetaciò se suposa d'un vapor que sortia de la terra i sense anar massa enlaire tornava a caure durant la fresca de la nit, una especie de "rosada" contínua. També és pot establir una altre teoria referent a la inexistència en principi de l'Arc de Sant Martí perque els raigs del Sol entraven filtrats per la bombolla d'aigua o vapor que enbolcallava la Terra.---------------------També quan Deu diu "no hi haurà cap més Diluvi per devastar la terra", ho podem entendre perfectament que parla en sentit universal, i no local ja que, de diluvis locals en segueixen caient a decenes cada any i fan moltes víctimes, i és la prova contundent de que el Diluvi Universal siguè únic i global. DILUVI MUNDIAL O NO MUNDIAL???